Maak je kantoorleven wat gemakkelijker

Maak je kantoorleven wat gemakkelijker

Een dag op kantoor kan heel hectisch zijn. Er zijn altijd dringende zaken die geregeld moeten worden. Bestellingen moeten verwerkt worden, administratie moet bijgehouden worden. Pakketten moeten ingepakt worden en aangemeld zijn bij de bezorgservice. Ze moeten dan nog gebracht worden naar het juiste servicepunt voor verzending, en dan heb je nog niet eens lunch gehad. Een zakelijk pakket versturen kost een hoop tijd en moeite voor jou en je werknemers. Gelukkig kun je dit wat makkelijk maken.

Schakel een goede bezorgservice in

Misschien is het nog niet van belang bij de start van je bedrijf. De bestellingen zullen namelijk niet vanaf dag één torenhoog zijn. Maar als je zaak eenmaal een beetje lekker loopt, kan dit zich allemaal snel opstapelen. Een goede en gestroomlijnde werkplek is dan zeer belangrijk. Het inpakken zal op de werkplek wel goed kunnen verlopen, maar zodra we bij het bezorgproces aan zijn gekomen, kan je goede hulp inschakelen.

 

Zodra je het juiste bezorgbedrijf hebt gevonden, kan je bij hun gemakkelijk online al je pakketten aanmelden. Dan kan je op kantoor al de verzendlabels printen en plakken op de pakketjes. Je kunt een grote lading dan in één keer langsbrengen bij het servicepunt, maar dit kan ook anders. Een abonnement starten bij de bezorgservice is zeker een mogelijkheid voor bedrijven. Spreek af dat een medewerker van de bezorgdienst een aantal momenten in de week alle pakketjes komt ophalen, die dan netjes afgehandeld worden voor je. Zo hoef jij niet zelf elke keer naar het servicepunt te rijden met een kofferbak vol pakketten.

 

Dit kan een enorme last van je schouders tillen. Overweeg dus of het voor jou een handige stap kan zijn. Natuurlijk moet je ook de kosten overwegen. Het kost wel wat om de bezorgdienst je pakketten te laten ophalen, maar als je genoeg omzet maakt kan dit zeker een goede deal zijn.

Coen Bouhuijs