Hoe kunt u LED schermen inzetten voor uw bedrijf

Schermen worden op veel manieren ingezet en zijn beschikbaar in alle formaten. Er bestaan specifieke schermen voor binnen- en buitengebruik. Hoe dan ook, het doel is om de zichtbaarheid van het bedrijf en de produkten te vergroten. Een plaatje zegt soms veel meer dan woorden, pakt de aandacht en houdt die ook vast. De mogelijkheden van LED schermen zijn eindeloos. Het unieke is de dynamiek die geboden wordt, de boodschap kan direct en zonder veel moeite aangepast worden.

Digitale reclame

De glasheldere schermen zijn bij uitstek geschikt om de produkten op aantrekkelijke wijze te presenteren. Ook is het mogelijk om diensten, aanbiedingen en promoties direct onder de aandacht van het publiek te brengen. Het gebruik van aantrekkelijke afbeeldingen, video’s en tekst trekt de aandacht van passanten.

Informatie- en bewegwijzering

Plaatsing in een bedrijfspand of showroom kan een prima middel zijn om produkten te presenteren, informatie over te brengen en klanten de weg te wijzen. Ook kunnen openingstijden, menu’s en nog veel meer worden gepresenteerd. Flexibiliteit in optima forma.

Inzet bij evenementen

Natuurlijk kunnen schermen ook worden ingezet bij buitenevenementen, daarvoor zijn deze in een weersbestendige vorm beschikbaar. Zelfs in felle zon blijft alles zichtbaar en leesbaar en is de hoofdact op het podium ook voor de fans op de achterste rijen prima zichtbaar

Interactiviteit

Interactieve displays zijn attractief en zorgen voor een gepersonaliseerde ervaring. Ook kan het efficiency verhogend werken. Veel mensen zijn al vertrouwd met dit soort displays. De hamburgers bijvoorbeeld kunnen worden besteld, om ze direct te betalen en een paar minuten later al op te halen. Bestelfouten zijn uitgesloten en er is al betaald voordat het produkt bereid en afgeleverd wordt. De te kiezen produkten worden bovendien op een aantrekkelijke en smakelijke manier gepresenteerd.

Wachtrijbeheer en oproepsystemen

In publieke ruimtes worden displays toegepast voor wachtrijbeheer en oproepsystemen. Dit helpt klanten bij het in de gaten houden van de wachtrijen. Voor de orqanisatie zelf worden zo de wachtrijen efficiënt georganiseerd.

Livestreaming en evenementen

Voor het tonen van live-evenementen, presentaties, video’s of sociale media-updates zijn de schermen uitermate geschikt. Dit is nuttig bij beurzen, conferenties of andere evenementen. Op de site Rotapanel.nl zijn voorbeelden hiervan te zien. Zie hoe de boodschap duidelijk en in alle opzichten glashelder gecommuniceerd wordt. Last but not least: het is een duurzame en energiezuinige manier van communicatie.

 

Coen Bouhuijs